måndag 6 augusti 2012

SEMESTERN ÖVER?

Med en knapp vecka kvar av min semester börjar det kännas så. Fine by me, då min semester inte har varit den bästa. Den sämsta på ja... har den varit värre någon gång? Så jag ser ganska mycket fram emot jobbet där jag kan vila upp mig med lite normal vardagsstress. :)

Med det sagt ska jag börja engagera mig lite i bloggen igen. Det var inte tänkt att semestern skulle påverka även denna, men så bidde det uppenbarligen.

Bara för att semestern har varit dåligt betyder det inte att det har funnits bra stunder. Jag kommer att se tillbaka på Göteborgsresan t.ex. Pappa & jag jobbade i trädgården i stugan. Eller han jobbade & jag halvhjälpte till & tyckte en massa. Namnceremonin för systerdottern Doris. Jag provade springa 5 kilometer, för första gången, & lyckades såklart. Att jag sedan fick reda på jag sprang nästan 6 km var grädden på moset. Jag köpte en kaffemaskin. Löjligt att bli lycklig över en sak, speciellt då jag inte dricker jättemycket kaffe men en god kopp kaffe kan åtminstone sägas gör en glad.

Jag bjuder på en bild för att summera sommaren. Den är från Göteborg, Universeum, & jag tycker att den passar bra för att summera sommaren. Och jag har känt mig snurrig denna sommaren, precis som i rymden.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar