tisdag 11 september 2012

SMÅ, MEN TREVLIGA HÄNDELSER

Idag förväntade jag mig antingen ett telefonsamtal från Herr Doktor eller ett brev från medicinmottagningen med besked om att de senaste proverna visade dåliga resultat. Då samtalet inte kom under dagen förväntade jag mig än mer att brevet skulle ligga & vänta innaför dörren.

Istället låg senaste nr av Allt om Resor där. Det skapar ju lite lycka. Även om samtalet eller brevet kan komma imorgon tänker jag iaf drömma mig bort till Karibien. Kanske borde jag jäkta till affären & hoppas att senaste nr av tidningen fortfarande finns att köpa. De hade Spanien-special i förra nr. Även om jag inte ska klaga så känns det roligare än detta nr:s Thailand-special.

Men drömma sig bort, oavsett var, är alltid bättre än dåliga nyheter så here we go...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar