fredag 27 april 2012

DET GÖR MIG STRESSAD

När människor nära mig kanske kommer att få sparken! :( När jag tar av elever mobiler på skolan då jag har katederundervisning & de säger - Men varför ska du ta den? Jag lyssnar ju på musik! *tuggar fradga* Då jag känner mig dålig på mitt jobb (ofta). :( Att bästaste "hudvårdsmannen" lägger ner sin specificerade mottagning. *gah* Att sambon tjatat om äppelpaj i 2 veckor men jag har inga bra recept. ;) Rättningshögen på mitt kontor & det faktum att jag inte hunnit äta lunch ännu. PUH!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas att de inte får sparken, sådant är aldrig kul! Vad är det för typ av äppelpaj? jag har ett bra recept på smulpaj om det duger? :)

    SvaraRadera
  2. Ooooh, skicka gärna recept på smulpaj. Jag tar alltid tacksamt emot recept.

    SvaraRadera