söndag 29 april 2012

BALLS

Ni vet det här med att aldrig skjuta upp saker. Mmm, det gör jag jämnt. Speciellt sånt som jag inte känner att de tillför något - vilket jag faktiskt tycker är otroligt klokt.

Men nu håller tiden på att ta slut. Jag har skjutit upp ett, vad som ska vara, årligt läkarbesök i typ 2-3 år nu. Och hörni - jag är uppenbarligen vare sig friskare eller sjukare sedan sist så what't the big deal.

Remissen lär dimpa ner i brevlådan snart. Och då gäller det att hitta tid för en provtagning & ett läkarbeök. Det förstnämna kan jag förstå men inte det sista. Suck, pust & stön!

Peppa för:
Hur mår du?
Då ska jag klämma på din mage.
Jag ser att du varit på vc för ...
Några frågor?

Inte! Because life is too short!

2 kommentarer:

  1. Haha ÅH vad jag känner igen mig. Har bokat in ett läkarbesök nu i maj som jag gått och dragit på i något år nu.
    "Jo det är så att jag söker för 3 olika grejer...!" :D

    SvaraRadera
  2. Balls...
    http://www.youtube.com/watch?v=ir_9CX2B228

    SvaraRadera