tisdag 24 april 2012

DET GÖR MIG GLAD

Det gör mig verkligen glad då jag får meddelanden från människor som läser min blogg. Och sorry släkt & vänner, denna gång talar jag inte om er (även om jag uppskattar era inlägg också).

Jag talar om er som lever med samma sjukdom, eller liknande, som jag eller ni som lever med människor i er närhet som har denna sjukdom & vill veta mer. Det var ju faktiskt för er som jag beslöt mig för att starta denna blogg. Så det gör mig lycklig att veta att denna blogg faktiskt når en del av er. Det känns också bra att få små meddelande från er där jag på så sätt får veta att jag inte är själv.

Så tack, verkligen tack!

1 kommentar:

  1. Hej du!
    Hittade till din blogg idag. Ville bara bara berätta hur glad jag blev över att du skriver. Numera tänker jag inte så mycket på att jag har AIH, men i vissa stunder kan det ändå kännas ganska ensamt. Trots stöd från familj, sambo och vänner, kan det då vara skönt att "höra rösten" (även om det är i textformat) från någon som vet hur det är. Hur det kan vara. Någon som förstår på ett annat plan. Jag vet att jag verkligen behövde det när jag fick min diagnos för ca 4 år sedan. Så, keep up the good work. Jag är övertygad om att det finns fler som jag som känner precis likandant.

    Stor kram!

    SvaraRadera