lördag 7 januari 2012

THE RETURN OF THE DEAD!

Eller så kanske jag har kommit tillbaka zombie-style. Oavsett så var det den tyngsta förkylningen på länge. Det är skönt att det nästan är över.

2011 har varit det "sjukaste" året på länge. Och då menar jag inte sjuk = grymt utan sjuk = förkylning, magbesvär, hudåkommor, osv. När jag summerar allt detta så vet jag vad jag måste göra; mer hemlagad mat, mer ekologiska varor, mindre socker & mer bra kolhydrater (mindre dåliga). Jag har fuskat ett bra tag, men nu är det slut. Nytt år brukar innebära nya tag & för mig får det bli förändring på matfronten.

Tyvärr har mitt tillstånd denna vecka inneburit att jag ligger efter med allt. På hemmafronten & på jobbfronten! Då det senare drar igång nästa vecka, vet jag att närmaste tiden kommer att bli tung. Jag ska göra mitt bästa för att uppdatera bloggen, så när jag hinner & orkar... vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar