lördag 22 oktober 2011

INGET SVAR ÄR OCKSÅ ETT SVAR...




Så brukar det i alla fall vara. Jag har inte hört ett ord från medicinmottagningne sedan jag var & tog prover för en vecka sedan. Det tar jag som ett bra tecken. De gånger proverna har varit negativa har sjuksyster eller läkare hört av sig efter 1-3 dagar. Så puuuh! Go Supergreens! 

By the way - hata samtal från försäljare. Ibland då jag har lektion glömmer jag att stänga av mobilen (som naturligtvis ligger i arbetsrummet) & när jag kommer tillbaka har hemliga nummer ringt. Det är inte ens lite roligt då man väntar på eventuellt samtal från sjukvården. Det finns ingen chans att veta om det missade samtalet kom från en försäljare eller sjukhuset och det medför onödig oro. Det borde alltså vara förbjudet för försäljare att ringa från hemliga nummer. Så det så!


2 kommentarer:

  1. Det här är så sant som det är skrivet, det borde definitivt vara förbjudet! Du skriver så bra och insiktsfullt. TACK för att du har denna blogg så att jag och andra kan lära oss mer om AIH och om hur det är att leva med det. Nu ska väl även jag, med mina begränsade datorkunskaper, kunna kommentera!

    SvaraRadera
  2. Här har du en till som är kräkless på telefonförsäljare. "Mina" ringer visserligen inte från hemligt nummer, men de ringer LÄTT 3 ggr per dag.

    SvaraRadera