lördag 3 mars 2012

STATUS MARS

- Rättningshögen på jobbet samt de oplanerade lektionerna har antagit enorma proportioner.
- Tröttare än trött.
- Mjölksyreansamlingen har fortfarande ett fast grepp om mig.
- Sambon hostar sedan 2 dagar tillbaka.
- Jag har inte känt av något i halsen... ööööh.

Så ovanligt friska & pigga med andra ord. Och hör sedan, för jag har inte tid att vara sjuk.

- Sportlov.
- Massiv shopping att vänta.
- Lite experimenterande ommöblering (stressfaktor för sambon).
- Ansiktsbehandling måndag (vilket visserligen brukar innebära misshandel för mig).
- Klippning tisdag.
- Dags att färga håret. Läste att det tydligen är inne med tvåfärgat men nja, de utväxta slingorna sedan förra sommaren känns inte så heta längre.
- Storstädning i köket (kul med tanke på allt nytt jag ska stoppa i skåpen),
- Tjejkompisar på besök.

Så länge det är mer plus än minus får jag vara nöjd. Kanske är mars månaden då det vänder? *peppar peppar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar