måndag 12 mars 2012

Enough is enough!

Imorgon ringer jag gyn för jag tycker inte att det är skoj att ha mens 2 gånger/månad - vilket nu har hänt de 2 senaste månaderna. Pessimisten i mig säger att i bästa/värsta fall blir det provtagning/cellprov vilket i sig inte kommer att ge ett skvatt å ingen kommer att kunna tala om för mig varför detta sker så why bother? Samtidigt är det väl var mans ansvar att iaf försöka ta reda på vad problemet är då kroppen strular?

Men jag är inte glad - inte alls! Å ont i magen har jag.

Tur att jag & sambon är mitt inne i en serie-period där vi ligger i soffan å pöser & ser Supernatural. Vi är mitt inne i period 4 & till min fasa finns det ju bara 7 säsonger allt som allt (mig veterligen). Näsdukarna kommer definitivt att komma fram då det är slut men än så länge njuter vi.

Jag försöker få min sambo att tycka att jag är som Dean eftersom vi båda äter konstant, men han vägrar hålla med & han säger istället att jag liknar Sam eftersom jag är mesig. Sursambo!! ;)

1 kommentar:

  1. Förstår att du är less, en gång i månaden räcker mer än väl! Hoppas att gyn har något vettigt att bidra med :)

    SvaraRadera