tisdag 27 november 2012

2 GÅNGER DAGLIGEN

Apotekets receptfria verkar ej funka mot min ögoninflammation - eller vad det nu är. Börjar tvivla på mig själv, hör jag. Efter att fått höra att jag ej har en inflammation plus att ingen medcin verkar funka börjar jag nu undra. Men torr i ögonen, NEj, det är jag inte.

Nu har jag ökat den receptfria medicinen till 2 gånger om dagen men PUH vad jobbigt det är att smörja på morgonen. Jag vill ju inte vara helt gul i ögonen då jag är på jobbet. Och vilken kamp att ta sig till jobbet med cykeln då jag ser dåligt pga cremen. Och det rann i ögonen imorse med den kalla nordanvinden (torr i ögonen nej PYTTSAN heller) = gul creme längs kinderna.

Nu vill jag slippa detta! Jag vill inte måsta till VC för ännu mera provtagning & träff med läkare (som inte tror mig).

1 kommentar:

  1. Usch vad jobbigt du verkar ha det just nu men kämpa på med läkarna för de måste hjälpa dig. Överdriv gärna lite, det brukar hjälpa! Mvh/ Annika (aih -02)

    SvaraRadera