söndag 13 januari 2013

FÄRRE INLÄGG

Det har onekligen blivit mindre inlägg på sistone. Det beror på att jag inte har så mycket att berätta - iaf inte AIH-relaterade saker. Det är ju bra i & för sig men det betyderinte  nödvändigtvis att vardagen är händelselös.

Jag har en provtagning som jag gruvar inför då min medicindos kommer att höjas om den inte visar på positiva resultat (eller negativa beroende på hur man ser på det hela). Jag skulle egentligen gå & ta prover vecka 1 men jag drar ut på tiden. Är orolig för att det inte ska gå bra. Mina fötter har kliat en del på sistone & det brukar inte vara bra. Ibland inbillar jag mig att jag mår illa också men jag har insett att jag inte längre kan skilja på normal smärta & onormal - jag är så van att tänka att det ska ha med min lever att göra så det blir liksom den första & enda orsak som jag kan komma på.

Hur som helst så har inga tankar velat sättas på pränt. Same old lixom! Det får komma nya inlägg då det passar & så länge uppdaterar jag väl med icke relevanta livshändelser.

Jag har, trots allt, väldigt tur att jag är så pass frisk som jag är. Det är jag väl medveten om!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att provtagningen visar att du inte behöver öka dosen. Har nyligen fått diagnosen AIH och när jag googlade hamnade jag på din blogg och tittar in här då och då.

    SvaraRadera